Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2007-03-15 13:46:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Wydział Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej
Urząd Miasta Zielona Góra; ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
Naczelnik wydziału - Krzysztof Sikora
sekretariat - tel. 068 45 64 108
fax 068 45 64 855
Biuro Obsługi Interesanta ( parter )
Stanowisko nr 3 Działalność Gospodarcza (+48) 068 45 64 829
Stanowisko nr 3 Działalność Gospodarcza (+48) 068 45 64 829
Zastępca naczelnika wydziału ds. przedsiębiorczości - Joanna Pieniężna
piętro I, pokój nr 103,
tel. 068 45 64 103
Zastępca naczelnika wydziału ds. działalności gospodarczej - Stanisław Szymkowiak
piętro III, pokój nr 302, 301
tel. 068 45 64 302, 45 64 301
Podinspektor - Aneta Rudczak
pokój nr 103,
tel. 068 45 64 103
Inspektor - Monika Nowicka
pokój nr 108,
tel. 068 45 64 108
Inspektor - Bożena Gertner
pok. 313
tel. 068 45 64 313
tel. 068 45 64 313
fax 068 45 64 855
Inspektor - Jadwiga Grabowska
pok. 314
tel. 068 45 64 314
tel. 068 45 64 314
fax 068 45 64 855
Inspektor - Lucyna Kowaliuk
pok. 313
tel. 068 45 64 313
tel. 068 45 64 313
fax 068 45 64 855
Inspektor - Grażyna Prygoń
pok. 314
tel. 068 45 64 314
tel. 068 45 64 314
fax 068 45 64 855
Kierownik referatu - Alina Rapeła
pok. 318
tel. 068 45 64 318
tel. 068 45 64 318
fax 068 45 64 855
Pracownik I stopnia - Aneta Stefan
pok. 312
tel. 068 45 64 312
tel. 068 45 64 312
fax 068 45 64 855
Podinspektor - Grzegorz Stodolny
pok. 313
tel. 068 45 64 330
tel. 068 45 64 330
fax 068 45 64 855
Inspektor - Renata Wollny
pok. 312
tel. 068 45 64 312
tel. 068 45 64 312
fax 068 45 64 855
Do głównych zadań Wydziału Przedsiębiorczości i Działalności Gospodarczej (WP) należy:
- kompleksowa obsługa inwestorów;
- przygotowywanie i popularyzacja informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w mieście;
- indywidualna współpraca z przedsiębiorcami w trakcie przygotowania i realizacji inwestycji;
- prowadzenie działań w zakresie promocji gospodarczej i pozyskiwania inwestorów;
- opracowywanie wieloletnich programów rozwoju miasta z propozycjami priorytetów inwestycyjnych służących temu rozwojowi;
- prowadzenie spraw związanych ze Stowarzyszeniem Lubuskie Trójmiasto;
- realizacja zadań wynikających z przepisów- Prawo działalności gospodarczej, o swobodzie działalności gospodarczej, o grach i zakładach wzajemnych;
- wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- realizacja zadań wynikających z przepisów o transporcie drogowym;
- wykonywanie czynności pomocniczych związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego;
- prowadzenie ewidencji obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie oraz ich kontrola;
- prowadzenie spraw z zakresu przeciwdziałania bezrobociu, poręczeń kredytowych dla osób bezrobotnych oraz innych form aktywizacji lokalnego rynku pracy;
- współdziałanie ze szkołami wyższymi i jednostkami badawczo- rozwojowymi, w tym m. in. z Uniwersytetem Zielonogórskim w zakresie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości oraz Parku Technologicznego;
- współpraca z Wydziałem Funduszy Europejskich w zakresie pozyskiwania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
- redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania wydziału.”