ˆ

Biuro Zarządzania Drogami (BD)

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Biuro Zarządzania Drogami (BD)

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-11-23 14:16:39

Akapit nr 1 - brak tytułu

Biuro Zarządzania Drogami (BD)
siedziba ul. Podgórna 22
II piętro
 ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
pok. 205
tel. 68 45 64 205
Do głównych zadań Biura Zarządzania Drogami należy prowadzenie procedury w sprawach:
  1. w zakresie remontów i bieżącego utrzymania dróg:
  • Opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej;
  • Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch
    i innych urządzeń związanych z drogą;
  • Prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych;
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem budowy i przebudowy dróg ujętych
    w budżecie miasta w zakresie dokumentacji projektowej;
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem bieżącego utrzymania, remontów dróg
    i inwestycji drogowych ujętych w budżecie miasta w zakresie prowadzenia robót budowlanych;
  • Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg w mieście;
  • Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, najmem lub użyczeniem gruntów pasa drogowego na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu;
  1. w zakresie gospodarowania drogami w szczególności:
  • Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat
    i kar za zajęcie pasa drogowego
  • Koordynacja robót w pasie drogowym, egzekwowanie i gwarancji i rękojmi w zakresie odtworzenia stanu pierwotnego pasa drogowego w zakresie działania departamentu;
  • Wydawanie zgody – na przebudowy dróg w zakresie zmiany nawierzchni, odwodnienia
    i oświetlenia;
  • Przygotowywanie umów na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w gruncie niezwiązanej
    z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu rogowego na podstawie służebności przesyłu;
  • Przygotowywanie umów w sprawie czasowego zajęcia dróg wewnętrznych;
  • Wydawanie decyzji na umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
      Kontakt z urzędnikami:
            – podinspektor – pok. 205, tel. (68) 45 64 205
            – inspektor – pok. 205A, tel. (68) 45 64 220
            – inspektor – pok. 205A, tel. (68) 45 64 220
            – inspektor – pok. 206, tel. (68) 45 64 206
            – inspektor – pok. 206, tel. (68) 45 64 206
            – podinspektor – pok. 207, tel. (68) 45 64 207
            - podinspektor – pok. 207, tel. (68) 45 64 207
            – podinspektor – pok. 211, tel. (68) 45 64 211
            - podinspektor – pok. 212, tel. (68) 45 64 212
            – podinspektor – pok. 212, tel. (68) 45 64 212
            – inspektor – pok. 216, tel. (68) 45 64 216
            – pomoc administracyjna – pok. 216, tel. (68) 45 64 216
            – inspektor – pok. 217, tel. (68) 45 64 217
            – inspektor - pok. 217, tel. (68) 45 64 217
            – inspektor – pok. 218, tel. (68) 45 64 233
    
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyla informację: Departament Inwestycji Miejskich i Zarządzania Drogami Data wytworzenia informacji: 2015-11-23 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Jerzy Wojtkowiak Data wprowadzenia do BIP 2015-11-23 14:16:39
Wprowadził informację do BIP: Jerzy Wojtkowiak Data udostępnienia informacji: 2015-11-23 14:16:45
Osoba, która zmieniła informację: Jerzy Wojtkowiak Data ostatniej zmiany: 2017-02-09 11:09:26
Artykuł był wyświetlony: 7140 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu