ˆ

Biuro Administracji Budowlanej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Biuro Administracji Budowlanej

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2012-04-17 13:10:50

Akapit nr 1 - brak tytułu

Biuro Administracji Budowlanej
siedziba ul. Podgórna 22 , V p.
  • Kierownik Biura: Jolanta Musiał - pok. 514,
    tel. (+48) 68 45 64 331
    e-mail: 


Do głównych zadań Biura Administracji Budowlanej należy prowadzenie procedu w sprawach:
  • decyzji pozwoleń na budowę,
  • pozwoleń na rozbiórkę,
  • decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
  • zmiany decyzji pozwoleń na budowę,
  • przeniesienia decyzji pozwoleń na budowę,
  • przyjęcia zgłoszenia o przystąpieniu   do wykonywania robót budowlanych,
  • zgłoszenia o zamiarze zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego,
  • zaświadczeń o samodzielności lokali,
  • zaświadczeń o powierzchni lokali mieszkalnych,
  • udzielanie lub odmowa udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
http://bip.zielonagora.pl/procedury/4/wydzial/1/ - link co i jak załatwić w urzędzie? Budowy – Karty usługi publicznej – RI-01, RI-02, RI-03, RI-04, RI-05, RI-06, RI-07.
Kontakt z inspektorami - pokój 311, tel. (+48) 68 45 64 331
  •   - inspektor - pok. 515,
  •   - inspektor - pok. 510,
  •   - inspektor - pok. 511,
  •   - inspektor - pok. 510,
  •   - inspektor - pok. 511,
  •  - podinspektor - pok. 511,
  •   - inspektor - pok. 515,
  • – inspektor – pok. 510,
  •   - inspektor - pok. 516,
  •   - inspektor - pok. 516,
  • - inspektor - pok. 510.
PROWADZONE REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWUM
Sporządzanie sprawozdań w zakresie ruchu budowlanego (pozwolenia, zaświadczenia, zgłoszenia, reklamy, odbiory - zbiór archiwalny:
  •   - inspektor- pok. 506 tel. (+48) 68 45 64 506
  • podinspektor- pok. 506 tel. (+48) 68 45 64 506
Zasady udostępniania informacji archiwalnych
Udostępnienie danych z rejestrów odbywa się wyłącznie na pisemny wniosek:
  • sądy, biegli sądowi,
  • urzędy skarbowe,
  • wojewoda lubuski – odwołania,
  • uprawnione organy,
  • strony w trakcie postępowania administracyjnego oraz po jego zakończeniu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra
Osoba, która wytworzyla informację: Redaktor BIP Jerzy Wojtkowiak Data wytworzenia informacji: 2015-03-23 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Redaktor BIP Jerzy Wojtkowiak Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 13:10:50
Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Rutkowski Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 13:10:55
Osoba, która zmieniła informację: Jerzy Wojtkowiak Data ostatniej zmiany: 2017-01-30 09:31:25
Artykuł był wyświetlony: 20102 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miasta Zielona Góra
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu