Zamówienia do 130 tys. zł.
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych
Informacja ogłoszona dnia 2015-11-25 20:16:35 przez Krzysztof Rutkowski, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapraszam do złożenia ofert na dostawę do siedziby Biura ZIT w wydziale Funduszy Europejskich materiałów promocyjnych i informacyjnych (notesy, długopisy, nośniki danych - pendrive'y) oraz kalendarzy książkowych - w formacie B5., wg zestawienia ispecyfikacji przedstawionej
UWAGA ZMIANA SPECYFIKACJI
Akapit nr 2 - brak tytułu
ZMIANA 1
W załączniku SPECYFIKACJA PENDRIVE do zapytania ofertowego na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych (notesy, długopisy, nośniki danych – pendrive’y) oraz kalendarzy książkowych – w formacie B5 do budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Stary Rynek 1, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wprowadza się zmianę w opisie cech i funkcji pendrive’a.
W załączniku SPECYFIKACJA PENDRIVE do zapytania ofertowego na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych (notesy, długopisy, nośniki danych – pendrive’y) oraz kalendarzy książkowych – w formacie B5 do budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Stary Rynek 1, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wprowadza się zmianę w opisie cech i funkcji pendrive’a.
ZMIANA 2
W załączniku KALENDARZ KSIĄŻKOWY do zapytania ofertowego na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych (notesy, długopisy, nośniki danych – pendrive’y) oraz kalendarzy książkowych – w formacie B5 tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wprowadza się zmianę w opisie cech i funkcji kalendarza książkowego.
W załączniku KALENDARZ KSIĄŻKOWY do zapytania ofertowego na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych (notesy, długopisy, nośniki danych – pendrive’y) oraz kalendarzy książkowych – w formacie B5 tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia wprowadza się zmianę w opisie cech i funkcji kalendarza książkowego.
W zw. z powyższym wydłuża się termin złożenia ofert do dnia 03 grudnia 2015r. do godz. 15.30
Oferty prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres:
e-mail: ,
pocztą: Urząd Miasta Zielona Góra - Wydział Funduszy Europejskich, ul. Stary Rynek 1,
65-067 Zielona Góra
lub
dostarczyć osobiście, II piętro. pok. nr 1
do godziny 15.30 do dnia 02 grudnia 2015 roku.
Oferty prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres:
e-mail: ,
pocztą: Urząd Miasta Zielona Góra - Wydział Funduszy Europejskich, ul. Stary Rynek 1,
65-067 Zielona Góra
lub
dostarczyć osobiście, II piętro. pok. nr 1
do godziny 15.30 do dnia 02 grudnia 2015 roku.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych Drukuj informację Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych i informacyjnych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Piwecka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Piwecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-25 20:14:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-25 20:16:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-01 15:30:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1210 raz(y) |